dinsdag 6 juni 2017

BOM & TOM update

Pfoe wat gaat de tijd hard. Ik loop flink achter met mijn BOM en TOM. Dat had ik eigenlijk niet verwacht, maar ik ben ook met iets heel groots en spannends bezig wat ik nog even geheim ga houden 😇.


Ik heb alle huisjes geknipt en de paper piecing dakjes zijn al helemaal af. Alleen moeten ze nog in elkaar gezet worden. 1 rijtje is al wel gelukt. Ik vind het heel lastig om de kleuren te kiezen, maar het wordt in ieder geval lekker vrolijk.


Omdat het zoveel kleine stukjes zijn heb ik de onderdelen in dit handige mapje gedaan van de action. Zo kan ik achter elkaar alle huisjes maken en hoef ik niet de hele tijd in het patroon te zoeken.


Ook met Delilah ben ik iets verder. Ik heb eindelijk maand 1 af.... oeps...

Fijne Dinsdag!
-XOXO-

Geen opmerkingen:

Een reactie posten