woensdag 6 december 2017

Gratis patroon: Tomte/Nisse kerstkabouters

Het leukste kerstcadeau maak je natuurlijk zelf!

Een klein & snel projectje geïnspireerd op de scandinavische kerst mythe. De Tomte/Nisse beschermt je gezin & huis. Hou hem tevreden en voer hem rijstepap of hij gaat ervandoor en laat een hoop rotzooi achter.

Dit kabouterpaar is al jaren een favoriet in mijn familie. 
Ik heb ze al in alle kleuren van de regenboog gemaakt!
En jij kunt er ook mee aan de slag.

Klik hier voor het gratis: PDF-patroon


Ik heb ook een tutorial video gemaakt waarin ik van begin tot eind laat zien hoe je de kabouters kunt maken. Die kun je hieronder bekijken. 


En om het helemaal makkelijk voor je te maken heb ik nu ook materiaalpakketjes beschikbaar. 

Alle materialen voor het maken van één kabouterpaar, mannetje & vrouwtje vind je in het pakket en natuurlijk ook een kopie van het patroon. 

Het enige wat je zelf nog nodig hebt is:
breinaalden 2mm, wolnaald en een scherpe naald, spelden, een schaar en een pen. 

Dan heb je binnen no-time je kerstcadeaus voor elkaar, 
of geef gewoon het pakketje en dan kan de ontvanger zelf aan de slag ;) 


Verkrijgbaar in 4 verschillende kleuren:
rood
groen
bruin
grijs




Ik kijk ernaar uit jouw kabouterpaar te zien! 
Stuur me een foto via email of deel je creatie op social media @hetnaaldbos #hetnaaldbos. 
Kom je er niet uit? Stuur gerust een email naar info@hetnaaldbos.nl en ik help je graag verder. 





Geen opmerkingen:

Een reactie posten