dinsdag 7 maart 2017

plus kussen!

Deze week heb ik een kussen gemaakt. 
Het is een patroon van quilty love uit het love patchwork and quilt tijdschrift. 


Het is eigenlijk een patroon van een quilt dat plus squared heet, maar ik heb de maten een beetje aangepast zodat het om een 50 x 50 cm kussen past. 
Door die blauwe bies springen de kleuren er lekker uit. 


Voor de achterkant heb ik een nieuwe techniek uitgeprobeerd: 
quilt-as-you-go. 
Ik heb verschillende stroken stof geknipt (nouja, met mijn rolmes natuurlijk) in 4 verschillende breedtes en die vervolgens willekeurig op het kussen genaaid. 
Het is een leuke techniek. Het is simpel en snel. je hoeft niet achteraf nog door te quilten en het maakt het kussen lekker stevig. 


Een fijne week!

-XOXO-

Geen opmerkingen:

Een reactie posten