vrijdag 31 maart 2017

down the rabbit hole

Zal ik wel... Zal ik niet.... toch maar wel. 
Ik heb besloten mee te doen met de 2017 BOM (blok van de maand) van Sarah Fielke genaamd Down the rabbit hole. 

Ik ben altijd al gek geweest van alice in wonderland en dat is ook wat me aansprak aan deze quilt. Ik twijfelde alleen over het ontwerp en de grootte van de uiteindelijke quilt (hij is gigantisch). Na het zien van de eerste voorbeelden ben ik toch overgehaald. Dan krijg je toch een beter beeld dan bij de schets.


Eerst heb ik alles netjes uitgeprint. 
We zijn al bij maand 3, dus ik kan lekker vooruit. 

Wat was het moeilijk om de kleuren te kiezen voor het middelstuk. 
Dit is het geworden.


 Het was een stuk makkelijker dan gedacht. 
Het ging eigenlijk in 1 keer goed.
 Bij het nameten had ik een perfecte 1/4" naad :). 
Dat komt vast door mijn fijne naaimachine.


Ik heb eigenlijk nog geen idee welke kleuren ik wil gaan gebruiken. Ik heb 1 alice stofje, misschien wordt dat mijn uitgangspunt. Het zijn in ieder geval leuke middenstukjes voor de bloemen. 


fijn weekend!

-XOXO-

Geen opmerkingen:

Een reactie posten