vrijdag 26 mei 2017

even wat anders....

WAT EEN HEERLIJK WEER! 
Ik heb de afgelopen dagen, net zoals iedereen waarschijnlijk, vooral buiten doorgebracht. Alleen met de naaimachine is dat een beetje lastig, dus heb ik maar een ander projectje opgepakt. 


Ik heb mijn zomer mini album afgemaakt, want je moet toch een plaats hebben voor je vakantiefoto's? Als ik heel eerlijk ben was ik er al 2 jaar geleden aan begonnen en kwam ik hem tegen tijdens het opruimen. Het was wel het perfecte project om in de zon te doen. 


Hier een collage van foto's van de binnenkant. Er is meer dan genoeg ruimte voor foto's en dat in maar 4 bladzijden. Dat komt vooral door het waterval element dat ik gemaakt heb. Ik heb een filmpje op mijn instagram gezet als je geïnteresseerd bent. 

Ik ben ook nog naar een schilderworkshop geweest met mijn vriendin vorige week. Het was in Roosendaal en werd gegeven door Geoffrey Wijn. Het was een hele leuke en gezellige middag. Hij vertelde over zijn kunst en over hoe een schilderij tot stand komt. Je kon vervolgens een onderwerp noemen en dan zette hij de schets op het doek. Ik koos voor een jongen en een meisje.


En dit is dan het resultaat na een middagje schilderen. Ik ben er blij mee. Het is heel wat anders dan wat er nu in mijn huis hangt, maar het is wel helemaal in zijn stijl. 


Voordat het zulk mooi weer werd, heb ik mijn sterrenquilt afgemaakt. 


Ik heb hem op de machine doorgequilt met een stippling motief en de sterren met rust gelaten voor een 3d effect. De binding is van de restjes van het middenstuk. Zo komen alle kleuren weer in balans. Ik ben er helemaal blij mee. Bedankt zus! voor het combineren van de sterren. Het is het scrappystars patroon van Angela Walters uit de Midnight Quilt Show. 


Helemaal blij met dit nieuwe "quiltophangsysteem" oftewel gordijnrails van ikea. Mijn vriend heeft het voor me opgehangen. Normaal hangt hier een schilderij, maar het werkt perfect. Even het schilderij eraf en ik kan eindelijk mooie foto's maken van mijn quilts.

En nu bedenken waar ik nog meer mee verder kan vanaf het balkon. :)

Fijne vrijdag!

-XOXO- 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten