dinsdag 2 mei 2017

al die regen...

Wat een weer.... ik ben wel toe aan de zomer hoor! 
Al heb ik nu wel veel knutseltijd met de meivakantie en het binnen blijven. 


Mijn derde maand van de down the rabbit hole van Sarah Fielke is af! Ik ben niet helemaal tevreden over de bias rond de middencirkel, maar ik vind de kleuren wel steeds beter bij elkaar passen. 
En wat is het leuk om te doen en om de creaties van anderen te zien! 


Ik heb ook nog aan een nieuw project gewerkt. Deze scrappy stars quilt van angela walters. Als je hem ook wilt maken zoek je gewoon even naar de midnight quilt show op youtube. Ik vond dit het perfecte project voor de "layer cake" die ik kocht van alison glass op de handwerkbeurs. Je hebt er namelijk niet zoveel print stof voor nodig. Het middenstuk heb ik een beetje aangepast. 


Mijn lieve zus heeft geholpen met het neerleggen en aangeven van de blokken :) dat ging lekker snel. 
Alleen nog quilten en de binding. De foto is niet al te best, maar er is gewoon geen licht van buiten :(.

Fijne dinsdag! 

-xoxo- 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten