donderdag 20 april 2017

lekker bezig!

Ik heb een hoop gedaan in het paasweekend! 
Dat kan ook als je zolang achter elkaar vrij bent. 
Eerst ben ik gestart met de bundel van worn & washed die ik kocht op de beurs in Rijswijk


In ongeveer 3 uur had ik de top in elkaar, gedubbeld en was de binding klaar voor gebruik! Dat ging wel erg snel.


De volgende dag ben ik begonnen met het doorquilten. Voor het eerst met de hand ,maar dat gaat wat langer duren. Ik gebruik perle cotton van dmc, maar mijn naald is niet echt scherp genoeg en het kost me veel moeite door alle lagen heen te steken. Ik ben dan ook nog niet zo ver, maar het heeft geen haast. 


Maand 2 van de down the rabbit hole bom van sarah fielke is af. Het was echt super leuk om te doen. Ik twijfelde over de kleuren van de bloemen, maar ik heb ze maar gewoon vastgezet. Er komen nog zoveel randen omheen dat komt vast goed. 


Voor de middens van de bloemen heb ik de karakters van alice in wonderland gebruikt. Ze passen precies in de cirkels. In maand drie zijn de blaadjes aan de beurt, dus ik kan nog even lekker verder. 


Ook is het me gelukt om het eerste blok van de delilah quilt te maken. Die ronde vormen met de hand zijn nog best lastig. Ik heb er een paar uitgehaald. Ik ben een beetje een perfectionist...... maar ik ben heel blij met het resultaat. Het ziet er super vrolijk uit. Het stoffenpakket is erg leuk om te gebruiken aangezien ik die stoffen normaal niet apart zou kiezen. 


Op tweede paasdag ben ik met mijn vriend en zus naar de bioscoop geweest. We hebben "eindelijk" Beauty & the Beast gezien. Wat was hij gaaf! Ik ben sowieso al een disney/tekenfilm fan, maar nu de films worden hergemaakt vind ik ze net zo leuk. Jungle book was ook helemaal te gek en ik kan niet wachten op de volgende : the lion king. 

Het was een heerlijk weekend!

fijne donderdag!
-XOXO-

Geen opmerkingen:

Een reactie posten