maandag 10 april 2017

patchwork en quiltdagen in rijswijk

Afgelopen weekend was ik op de patchwork & quiltdagen in Rijswijk. Zoals je al hebt kunnen lezen heb ik daar Jen Kingwell ontmoet! 

Het was een super leuke dag vol inspiratie. Ik heb leuke nieuwe mensen ontmoet en natuurlijk ook het een en ander mee naar huis genomen.


Hier een pakketje van de nieuwe collectie van Alison Glass.


En deze gerecyclede bundel van Kim Porter. Ik vond het concept hiervan zo tof! Ze verzamelt stoffen van oude kleding etc. en snijdt daar vervolgens repen van die ze verpakt in unieke pakketjes incl patroon. Met dit pakket kan ik een quilt maken van 50 x 60 inch! Ze had ook een aantal voorbeelden hangen. Ik ben benieuwd hoe die van mij eruit komt te zien!


Ook vond ik nog een paar stofjes voor de down the rabbit hole quilt. 
Daar ben ik al een stuk verder mee. Hier een voorbeeld van hoe de bloemen eruit gaan zien. Ik ben nog niet helemaal tevreden over alle kleuren, maar alle bloemen en alle blaadjes zijn al klaargemaakt om vast te appliqueren. 


Zoals ik al zei, het was een super leuke dag. Ik kan voorlopig even vooruit met nieuwe ideeen en stoffen! 

Fijne maandag!

-XOXO-

Geen opmerkingen:

Een reactie posten