maandag 22 januari 2018

WIP-update: een kleine update

Deze week heb ik eigenlijk niet zoveel gedaan, maar ik wil het toch graag even met jullie delen. Dan blijf ik een beetje in het ritme ;)

Op andere gebieden heb ik wel veel gedaan! En ik heb er zo veel zin in! Ik hoop snel meer te delen. 

De hele omlijning van het borduurwerk is inmiddels af! Ik ben een kein beetje begonnen met inkleuren, dat kost nog eigenlijk langer dan ik had verwacht :p Het is wel leuk werk, gewoon een vakje inkleuren! Dit is sleeping beauty van DoNa stitch


Waar ik ook erg veel zin in heb is om weer verder te gaan met mijn cursus kleding maken en ontwerpen. Ik heb alvast twee perskussens gemaakt om in de stemming te komen. 
Ik hoop dat ik er deze week wat tijd voor kan vinden. 
De patronen heb ik hier vandaan.


Wat wel een grote vooruitgang is, is deze! Ik heb de top van Les Soeurs af en gedubbeld. Deze lag al een jaar in een tasje en alleen de laatste 2 randen moesten er nog aanvast terwijl ze al klaar lagen. Geen idee waarom het zo lang heeft gekost. Ik kan niet wachten tot ik hem kan doorquilten! Als hij af is zal ik hem in wat meer detail laten zien. 


En als laatste een klein stukje verder met Delilah. Dit blok is echt een uitdaging! Die ronde vormen zijn nieuw voor mij. Ik word wel enthousiast van alle foto's op social media. Misschien moet ik naast deze blokken maar alvast beginngen met de volgende!


Deze week heb ik wel wat leuke dingen om naar uit te kijken! Woensdag ga ik gezellig met oma naar de markt om te kijken voor een stofje voor mijn kleding cursus en het hoogtepunt is zondag! Dan ga ik naar de open dag van de groothandel en ontmoet ik TULA PINK!! Ik kan het haast niet geloven, wat een fantastisch moment om te zijn begonnen met een webshop! 

Een hele fijne week allemaal!!
-XOXO-


Geen opmerkingen:

Een reactie posten