zondag 11 maart 2018

Wip-Update: missende letters

Een blogje typen als je 4 letters mist is erg lastig. Mijn laptop begint het te begeven, dat mag ook wel na 7 jaar van trouwe dienst (lees: bijna dag en nacht). De nieuwe is onderweg en voor het blogje heb ik er even een te leen. Maar ik vind het best jammer, vooral dat ik nu moet gaan wennen aan het nieuwe Windows :P. 


We zitten inmiddels alweer in maart, dus een nieuw paar sokken voor de boxosox is ook weer af. 
Dit keer weer een simpel paar, maar geïnspireerd door minions. Ik ben gek op die maffe mannetjes. Als ik me even niet goed voel kijk ik soms de film en dan ben ik weer vrolijk. Beetje te oud misschien, maar ik ben sowieso gek op tekenfilms. 

De wol heb ik zelf geverfd met voedselkleurstof en de magnetron. Voor het eerst een streepje geprobeerd en het is redelijk goed gelukt. Ze zijn niet allemaal even breed en soms is het blauw doorgelekt op het geel, maar je ziet duidelijk een patroon. Ik snap meteen waarom streepjeswol aan de dure kant is. Wat een enorm werk om te maken! 


Daarnaast ben ik nog 2 nieuwe projecten gestart. De eerste is de Sienna Burst quilt along van Thencamejune. Ik wilde deze al een tijdje maken en niets beter voor motivatie dan een quilt along! Deze week heb ik de stofjes uitgezocht en gestreken. Ik heb zelfs voor het eerst starch gebruikt, wel zelfgemaakte. Ik ben benieuwd of het echt veel uit gaat maken. Deze quilt heeft veel puntjes, dus een beetje nauwkeurigheid kan ik wel gebruiken. Alles ligt klaar om volgende week te knippen en ik heb ook al een plannetje qua kleuren. 


Dan een snel projectje! Dit is het gratis quiltpatroon spectrum van Art Gallery Fabrics. Ik dacht dat hier de nieuwe stofjes uit de webshop heel mooi in uit zouden komen en ik had wel zin in een projectje met vrolijke kleuren. Alles is gesneden en hij hoeft alleen nog maar in elkaar. Hopelijk heb ik daar een beetje tijd voor dit weekend! 


Verder ben ik vooral met mijn borduurwerkje van DoNastitch bezig geweest. Ik heb het heel druk met de computer met de maar quiltmaand aanbiedingen en de nieuwe producten, dus een projectje dat ik snel kan oppakken en wegleggen is mooi meegenomen. Ik heb hier wel al flink wat vooruitgang mee geboekt. Ook heb ik nog een beetje aan mijn macramé wandkleed gewerkt, maar daar heb ik een heel bouwwerk voor en ik vergat een foto te maken voor alles al was afgebroken. Hij is bijna af, dus dat wordt een foto als hij aan de muur hangt. 


Ik zie nog een nieuw project in het vooruitzicht. De epic disney sampler van cloudsfactory is af en bijna klaar om verkocht te worden! Daar wacht ik al een hele tijd op en van de sneak peek word ik al heel enthousiast! Misschien leuk voor mijn verjaardag! 

Volgende week ga ik verder met de quilt along en wil ik mijn wandkleed afmaken. Hopelijk is mijn nieuwe laptop dan binnen en kan ik weer op volle snelheid verder met de webshop!

Fijne zondag!
-XOXO-

Geen opmerkingen:

Een reactie posten