zondag 25 maart 2018

WIP-Update: Een beetje eentonig

Ik vind het heel leuk om deze updates te schrijven. 
Vooral voor mezelf.
Om terug te kijken op de week en om te zien hoe het met mijn doelen staat. 

Ik hou van doelen stellen en mezelf uitdagen, maar ik merk dat ik de laatste weken alleen maar met dezelfde projecten bezig ben en dat is vast een beetje saai om te zien. Ze komen wel allemaal richting het einde, dus het is bijna tijd voor wat nieuws. 

Ik zou sowieso eigenlijk met wat anders bezig moeten zijn haha. Er zijn drie quilts die in de komende 1 tot 3 weken af moeten zijn. Ieder week 1 dus blijkbaar ;).

Maar voor nu, nog een keer hetzelfde.


Week 3 van de Siennaburst quiltalong van Then Came June. De blokken zijn echt leuk om te maken. Een hele uitdaging om te puntjes mooi te krijgen, maar het gaat steeds beter. Ik vind de kleurtjes zo leuk bij elkaar en de uitstraling van het blok vond ik altijd al prachtig. Deze zal nog wel even doorgaan ;) er zijn 16 blokken nodig in totaal en er is sashing <3.

Ik ga ook nog starten met de Ombre Gems. Ik wil al zooo lang die quilt maken, maar kan nergens de stoffen vinden in NL. Ik heb ze nu besteld in Engeland en ze zijn onderweg voor mijn verjaardag! Jeej!


Dan hoort natuurlijk bij een nieuwe maand een nieuwe sok voor de Boxosox KAL. Dit is het garen dat ik kocht bij DutchWoolDiva op de handwerkbeurs in Zwolle. Ik heb heel lang gedaan over het uitzoeken van een patroontje, maar uiteindelijk toch voor deze gegaan. Simpel, maar komt heel mooi uit in deze wol en kleur. Eentje af en een plannetje om de andere deze week af te krijgen, iedere dag een stukje. 


 Het patroon is Cool Morning Socklet van Marlene Berghout van Ravelry. Het garen is Diva Sock Donegal Nepp in de kleur Statue. 


En weer het borduurwerk van Sleeping Beauty, ontworpen door DoNaStitch. 
Ik moet alleen nog het kasteel en 1 kleur in de achtergrond. Ik ben er nog niet helemaal uit wat ik ermee ga doen als hij af is. Het ligt er een beetje aan of ik de andere ook zeker ga maken. Ik ga ze inlijsten of als het er veel worden maak ik er misschien een quilt van, maar dat kan nog wel eens lastig worden. 


Sorry! De foto's zijn een beetje anders dan normaal. Ik ben nog van alles aan het installeren op de nieuwe laptop. Ik hoop daar volgende week mee klaar te zijn. 

Fijne Zondag!
-XOXO-





Geen opmerkingen:

Een reactie posten