maandag 20 februari 2017

photoshoot

Dit weekend heb ik met wat hulp van tante en nichtje mijn quilts op de foto gezet. 


Ik had niet door dat ik er al zoveel had gemaakt ;). Ik had drie boodschappentassen nodig om ze mee te kunnen nemen. 


De foto's zijn gemaakt door de quilts met knijpers aan een dun latje te zetten. Ik had de ene kant vast en mijn tante de andere kant, ging prima zo en we hadden er nog lol in ook.


Er zitten ook een paar UFO's bij (unfinished objects).



Het was nog best een uitdaging. Het was niet echt een zonnige dag en het waaide flink. Ook wilde de hond er heel graag bij op de foto. 


Het is de bedoeling dat ik regelmatig een quilt post en daarbij vertel wat de stof is, het patroon en het idee erachter, maar hier alvast een voorproefje. 

-XOXO-

Geen opmerkingen:

Een reactie posten