zondag 14 januari 2018

WIP-update: een beetje mehh...

Ik probeer altijd positief te doen, maar deze week was gewoon een beetje mehh... Dat mag ook weleens gezegd worden toch? ;)

Ik was erg moe en mijn hoofd zit een beetje te vol met ideeën en klusjes die ik eigenlijk al graag af had willen hebben. Het zat er gewoon niet in en dat is meteen mijn grootste uitdaging van dit jaar. Ik ben gewoon niet in staat een hele dag te doen wat ik wil doen, dat geeft niet, dat komt wel, maar ik moet het wel accepteren en niet doorgaan, want dan heb je er de hele week last van en dat schiet helemaal niet op. 

Zo! nu ik dat eens heb opgeschreven ga ik me er misschien ook nog aan houden ;)


Waar ik me ook een beetje mehh over voelde was het laatste blokje van de week! Gelukkig zijn we al plannen aan het delen voor een nieuwe opdracht, dit keer maandelijks, vanaf februari. Ik heb het in ieder geval feestelijk afgesloten! Nu hopen dat ik aankomende week de energie heb om er een top van te maken. Ik heb al wel een paar ideeën, maar ik moet ze nog even netjes uitwerken.


Ik ben ook weer eens een middagje in het museum geweest! Ik heb Delilah meegenomen, want deze stukjes lagen al een tijdje klaar. Ik ben best wel opgeschoten, alleen heb ik niet echt de meest makkelijke volgorde genomen, maar het lukt wel. Donderdag mag ik weer, dus dan kan ik weer lekker verder. Die ronde vormen zijn wel echt een uitdaging! Het gaat steeds makkelijker, maar het is een precies werkje. Hierna moet ik er nog 2, maar hopelijk is het blok van volgende maand wat minder intensief. 


En als je nergens zin in hebt, dan helpt het vaak om iets nieuws te beginnen. Ik had dit pakketje van oma gekregen, want ze vindt het niet meer zo fijn om met katoen te werken. Vind ik niet erg natuurlijk ;) Het hoofdje is al af. 


Ik ben ook al een eind met de sokken van februari! Ik ben een beetje aan het uitproberen met verschillende naalden en wol, maar deze zijn een beetje aan de kleine kant geworden. Ik ga de tweede sok wel wat groter maken. Dan is de set niet hetzelfde, maar dan kan ik altijd nadenken over een derde sok ;). Ik wil dit patroon al heel lang proberen en de wol past zo goed bij Valentijnsdag! Ik ben er helemaal blij mee. De wol is van wol met verve en er zit een klein glittertje in de witte bol. Het patroon heet broken seed stitch. Ik heb hem gevonden op ravelry.


 En onder het kijken van alle nieuwe afleveringen van the flash nog een beetje geborduurd. De helft van de krans is ook af. Bijna klaar met die blauwe kleur!! 


Op naar een nieuwe goede week!

Fijne zondag
-XOXO-


Geen opmerkingen:

Een reactie posten