donderdag 16 juni 2022

Finishfeestje zomer 2022

 Na een beetje nadenken en twijfelen en met wat aanmoediging uit de gezellige facebookgroep 

heb ik besloten een nieuwe editie van het finishfeestje te organiseren. 

woohoo!


Het finishfeestje is een make-along van 1 t/m 31 Juli, waarin je probeert te genieten van een heerlijke relaxte zomer, terwijl je werkt aan je handwerkprojecten en elkaar aanmoedigt. 

Alle soorten handwerk zijn toegestaan en verder zijn er zo min mogelijk regels.
  1. Kies een doel, zo klein of groot als je wilt en plaats je plan hier, in de facebookgroep of gebruik #finishfeestjezomer2022 op social media.
  2. Plaats af en toe een update, als je iets af hebt, als je je doel hebt aangepast of als je advies nodig hebt. 
  3. Kom gezellig langs tijdens de zoom-middag of avond zodat we kunnen kletsen, handwerken en elkaar beter kunnen leren kennen. De data zal ik een aantal dagen van tevoren aankondigen op social media. 
  4. Probeer zoveel mogelijk te genieten, moedig elkaar aan, laat je inspireren door de mooie projecten en leer nieuwe mensen kennen.

Op 1 augustus plaats ik hier een link naar een google formulier. 
Dat kun je invullen zodat ik weet dat je hebt meegedaan en dat je mee wilt doen voor de prijs. 
Op 8 augustus kies ik een winnaar en stuur ik de gelukkige een berichtje.
Een prachtige bundel van 6 stoffen met grote bloemen in zomerse kleuren. 
En mocht je geen naaimachine hebben of niet graag met stofjes werken, dan maak ik van de bundel een projecttas voor je. 



Dit keer heb ik ook een printable gemaakt om je te helpen bij het kiezen van je projecten en het creëren van overzicht.



Maak je doelen niet te groot, het is allemaal voor de lol en om jezelf te motiveren. De zomer zit vol met leuke activiteiten, vakanties en lekker buiten zijn, dus kies bewust voor ontspanning en plan een handwerkmomentje in!

Bekijk hier de finishfeestje 2022 video voor meer informatie.


Laat het gerust weten als je nog vragen hebt. Ik kijk er al enorm naar uit om te zien aan welke projecten je gaat werken.

Heel veel plezier!
groetjes Deveney

Geen opmerkingen:

Een reactie posten