zondag 8 april 2018

een kleine pauze

Goedemorgen!

Wat een drukke, maar leuke week zeg!

Volgende week nog zo een, want ik sta in Rijswijk op de patchwork & quiltdagen met Het Naaldbos!
Heb er ontzettend veel zin in, maar ook nog een heleboel te doen. 

Vandaag heb ik al niet zoveel te laten en volgende week waarschijnlijk nog minder + zo'n beurs kost altijd veel energie, dus volgende week is het even stil van deze kant. Hopelijk de week erna een extra update met een kijkje op de beurs, als ik tijd heb om foto's te maken ;)


In het paasweekend heb ik lekker zitten haken. Ik ben eindelijk een stukje verder gegaan met de lily pond deken. Een crochet along van een aantal jaar geleden georganiseerd door Stylecraft. Het is een prachtige deken, maar er zijn wel een miljoen draadjes weg te werken. Ik ben nu bij deel 4/8. Heb nog steeds zin om te haken, dus ik denk dat dit mijn nieuwe projectje wordt voor de zondagmiddag bij oma, want het is lekker makkelijk meenemen!


Één quilt heb ik deze week afgemaakt. Ik ben vergeten foto's te maken, want hij moest meteen opgestuurd worden. Dat was de blok van de week van het DutchMQG. Die komt volgende week op de tentoonstelling te hangen. 

Deze, waar ook nog flink wat aan gedaan moet worden, wil ik graag in de stand hangen in Rijswijk. 
De nieuwste stofjes zitten erin en het ontwerp is zo fris en modern. <3 Het is de gratis Spectrum quilt van Art Gallery Fabrics. Hopelijk krijg ik deze nog af tussen het inpakken door. 


Gisteren hebben we onze verjaardagen heerlijk in het zonnetje kunnen vieren. Tussen de visite door heb ik alvast een beginnetje gemaakt aan de sok van mei. Ik vond dit wolletje wel toepasselijk qua kleur nu we eindelijk van de eerste lentedagen kunnen genieten. Ook een leuk projectje om mee te nemen naar de beurs. Ben benieuwd hoe ver ik kom. 

- Een hele fijne zonnige zondag!
Tot snel!

-XOXO-


Geen opmerkingen:

Een reactie posten