zondag 13 mei 2018

Moederdag

Iedereen een hele fijne Moederdag gewenst! 
Ik ben vandaag gezellig langs geweest bij de (schoon) moeders en oma's en er was ook nog een verjaardag. 

Voor mijn moeder heb ik deze armband gemaakt. Ik kwam maandag per ongeluk een tutorial tegen op YouTube en dat gaf me inspiratie. Hier ben ik bijna de hele week mee bezig geweest tussen al het werken en voorbereidingen voor de gettogether door. Ze was er heel blij mee en gelukkig pastte hij ook goed.  


Deze armband maak je eigenlijk door kralen op een ondergrond te borduren. Heel erg leuk om te doen. Ik ben er meteen ook een voor mezelf begonnen. Nu met wat kleinere kralen zoals in de tutorial.


Ik ben bijna op de helft. Ik ben een beetje verliefd op de kleuren. roze met rose gold en brons.


In het museum afgelopen zondag een stukje verder gegaan met borduren. Het strandhuisje is af en blokje 4 is gestart. Dat wordt een vaas met besjes. 


In het weekend hebben we gezellig plantjes gehaald en het balkon helemaal schoongemaakt. Het was een hele klus, alle houten tegels eruit, maar alles is weer fris. Alleen nog de tegels opnieuw lakken, maar dat is voor een volgende keer. Ik ben er helemaal blij mee, hier word je toch vrolijk van! 


Oma vond de zelfgemaakte Moederdag cadeaus helemaal geweldig! Ze stuurde s'avonds nog een appje om iedereen te bedanken. Deze ballerina heeft mijn zusje gemaakt. 


Van mijn vriend een steen, voor een kei goede oma. Helemaal iets voor hem, hier hebben we veel voorpret om gehad. 


En mijn moeder had een paar heerlijke cakejes gebakken, die vlinder zijn echt leuk en nog eetbaar ook! Te koop bij de Wibra. 

Nog een fijne zondagavond!
-XOXO-

Geen opmerkingen:

Een reactie posten