woensdag 12 juli 2017

De onthulling!

Hier is ie dan!!!


Nee, niet de naam. Die had ik al ☺.

Ik kan eindelijk met trots vertellen dat ik een webshop ga openen!

Een quiltshop met moderne stoffen, fijne notions en toffe patronen.
Allemaal producten die ik zelf met liefde gebruik. 

Ik ga zelf ook patronen maken en ik wil mijn kennis delen. Ach ik heb zoveel ideeën, mijn hoofd loopt over! Maar eerst die website online, want dat kost toch eigenlijk veel meer tijd dan gehoopt.

Ik ga nog niets beloven, maar ik hoop 1 augustus open te kunnen.

Jullie willen natuurlijk alvast een voorproefje ;) 





Je kunt me straks vinden via www.hetnaaldbos.nl (heel verrassend 😇)
Je kunt me nu al bereiken via info@hetnaaldbos.nl mocht dat nodig zijn.
Je kunt me ook alvast volgen op instagram @hetnaaldbos of mijn facebook pagina liken.

Er is nog niet veel te zien, maar dat komt er natuurlijk aan en de opening wordt uiteraard gevierd met een leuke actie die ik binnenkort deel op social media. 

Hopelijk tot snel!

Fijne woensdag!

-XOXO-



Geen opmerkingen:

Een reactie posten