zondag 23 juli 2017

nog maar een weekje!!

Over een week is het zover. De opening van mijn webshop. 
Ik heb de afgelopen week keihard gewerkt om alle producten op de site te krijgen en dat is gelukt! 

Zo gaat de site er ongeveer uitzien :) 


Op instagram en facebook heb ik ook al een voorproefje gegeven van mijn verpakkingen.


Ik ga ervoor zorgen dat ieder pakje een feestje is om uit te pakken! Zoals je links kunt zien zijn mijn flyers en visitekaartjes ook binnen. Het wordt zo echt nu allemaal.


En hier een afbeelding van de binnenkant en meteen nog wat meer producten die ik ga verkopen.

Natuurlijk heb ik ook wat tijd genomen om te ontspannen. 


Ik ben een klein beetje opgeschoten met een nieuw blokje voor de Delilah TOM van Jen Kingwell. Alleen de randen moeten er nog om. 
En... ik heb eindelijk de tijd genomen om mijn jurk te knippen.


En in elkaar te zetten! 
Het was eigenlijk zo gebeurd. Dat had ik helemaal niet verwacht. 
Dit is jurk 24 uit knipmode 7, 2017.
Ik ben er super blij mij, hij past en ik kijk al uit naar het mooie weer zodat ik hem aan kan. 


En ik ben ook gestart met een trui voor de winter.
 Ik had ineens weer zin om wat te breien. 
Dit is polished van Alicia Plummer in Drops garen Merino big. 


Dat was het weer voor deze week. Ik ga weer hard aan de slag met de website. Er is nog genoeg te doen!

Fijne zondag!
-XOXO-

Geen opmerkingen:

Een reactie posten