maandag 17 juli 2017

griep...

Een van de leukste dingen aan het openen van een quiltwebshop is natuurlijk het maken van de voorbeelden. Nog niet alles is binnen dus ik moet nog even geduld hebben, maar ik heb al wel een proefblokje van preppy the whale kunnen maken. 


Heel veel verder ben ik niet gekomen.... ik werd dinsdag flink ziek wakker en tot de dag van vandaag ben ik dat nog steeds.... het gaat gelukkig iets beter, maar alles voelt een beetje mehhh....


Ziek zijn is nooit leuk, maar het is extra frustrerend als je zoveel te doen hebt. Ik heb nog wel een half blokje voor de delilah quilt in elkaar kunnen zetten, alleen wel verkeerd om, maar dat is maar één naadje dus die haal ik gewoon even uit. 


Verder heb ik alleen wat oudere foto's te delen. 
Dit super leuke tasje heb ik vorige week op de swam market in rotterdam gekocht. Ik was meteen verliefd. Mijn portemonnee en mijn sleutels passen erin en meer heb je niet nodig toch ;). 
Ik was nog nooit op een swan market geweest, maar het was super gezellig en ook nog eens prachtig weer. Ik zit al plannen te maken om er zelf ook een keer aan mee te doen als ik alles een beetje op de rit heb.


Een tijdje geleden heb ik deze sleutelhanger nog gemaakt voor mijn zus (toekomstig cat lady :P). 


En ik vond nog een foto van deze prachtige bloemen die ik een paar weken geleden op de markt had gehaald. Ik hoop dat ik deze week mijn planning weer een beetje kan inhalen. We beginnen vandaag in ieder geval met een heerlijk zonnetje. 

Fijne maandag!
-XOXO-



Geen opmerkingen:

Een reactie posten