maandag 10 juli 2017

Weer een beetje vooruitgang

Afgelopen week heb ik wat tijd kunnen vinden om verder te gaan met een paar WIP's (work in progress). 


Als eerste heb ik gewerkt aan dit kruissteek borduurwerk van alice in wonderland van jardin prive. De cheshire cat is erbij gekomen en wat is hij schattig.


Mijn volgende project is het derde blok van mijn delilah TOM. Nog steeds werk ik met de hand. Het is een tijdje geleden dat ik er iets aan gedaan heb, maar ik zie ineens een flinke vooruitgang. Snel het volgende blok knippen, want ik loop ontzettend achter. We hebben maand 5 al binnen gekregen en ik ben pas bij 2.


En even een heel belangrijk "tussendoor" project. Ik ben lid van het dutchmqg en er was een oproep om hexies te maken voor de slachtoffers van de aanslag in manchester. Daarbij kon ik natuurlijk niet achterblijven en heb meteen een stapeltje gemaakt en opgestuurd. Ik geloof dat we nu inmiddels genoeg blokken hebben voor een hele quilt. Fijn dat er zoveel mensen hebben meegedaan. Ik ben heel benieuwd hoe het eindresultaat eruit gaat zien. 

En goed nieuws! het is vakantie!! dus lekker veel tijd om te handwerken. 

Fijne maandag!
-XOXO-

Geen opmerkingen:

Een reactie posten