woensdag 4 oktober 2017

De Handwerkbeurs in de Broodfabriek


Afgelopen weekend heb ik mijn eerste beurs gehad. De handwerkdagen in de broodfabriek in Rijswijk en wat was dat een ervaring! Ik was natuurlijk al weken bezig met het maken van voorbeelden en het kopen en maken van materialen voor de kraam. Gelukkig hoeft dat maar 1 keer ;). 2 dagen ben ik bezig geweest met inpakken en donderdag was het dan zover. 


Standhouders hadden de hele dag de tijd om de kraam op te zetten. Ik ging alleen niet voor mijn eigen kraam, maar om te helpen bij de tentoonstelling. Het was een race tegen de klok. Zagen, boren, schroeven en dus geen tijd voor foto's (al ben ik daar sowieso niet zo goed in). Het was erg leuk!

Wel had ik alvast het kleed neergelegd en de banner en vlaggen opgehangen. Het was de bedoeling om 's avonds nog even een patroon af te maken en een pakketje te snijden. Je zal altijd zien dat er op het laatste moment nog net even een goed idee naar boven komt of in mijn geval, dat de stoffen net binnen zijn. 

Dat liep alleen even anders....Onderweg naar huis begon mijn auto vreemd te doen. Als ik achteruit reed kreeg ik hem niet meer in de eerste versnelling zonder geweld. Gelukkig is er onderweg niets gebeurd, maar thuis hetzelfde probleem. Wat een stress! Heel handig om dan een automonteur in de familie te hebben die zo lief is om even te kijken! We vreesden dat de hele versnellingsbak kapot was, maar gelukkig zat er alleen een kabel tussen (wat wel heel raar is), maar het was zo opgelost. Wat een geluk, maar geen tijd meer dus voor inpakken en meteen naar bed.


Vrijdag 7 uur alle spullen in de auto geladen en op naar de beurs. Het verdere opbouwen van de kraam ging heel snel en met wat hulp van mijn moeder waren we netjes voor 10.00 klaar en kon de beurs open. 


We hebben het ontzettend naar ons zin gehad. Ik heb veel leuke reacties gekregen en veel kaartjes uitgedeeld. De gesprekken waren positiever dan ik had verwacht en dat geeft me zoveel vertrouwen dat ik op de goede weg zit! Bedankt allemaal! 


En vrijdag mochten we het allemaal nog een keer overdoen met de hulp van mijn schoonmoeder! Alleen had ik het echt niet gekunt.


Aan het einde van de dag alles weer in de kistjes en in de auto geladen, dat was eigenlijk zo gebeurd met een beetje teamwork! 


En na een dagje bijkomen is het weer tijd om alles te tellen en terug in de kast te zetten. Vandaag is het gelukt om het hele huis weer in originele staat te krijgen (haha :p) en ben ik alweer aan het nadenken over de volgende beurs. Stilzitten is er in ieder geval niet bij, maar ik ben zo trots op wat ik in die korte tijd allemaal bereikt heb!


Fijne woensdag!
-XOXO-

Geen opmerkingen:

Een reactie posten