maandag 2 oktober 2017

weinig tijd

Inmiddels zijn de handwerkdagen weer voorbij. Ik heb het heel leuk gehad en zal daar een apart blogje over schrijven. De voorbereidingen hebben veel tijd gekost en ik heb dus ook weinig geknutseld. Om mezelf een beetje op schema te houden wil ik het toch even met jullie delen. 

Dit is blokje 9 van de Dutch MQG sew along blokje per week. Wat een feest om te maken, daar word je toch vrolijk van! 


Voor de beurs heb ik ook nog een beetje kunnen knutselen. Ik heb deze 2 walvisjes gemaakt en heel veel leuke reacties erop gehad. Het zijn gewoon gratis patronen van internet, dus je kunt ze zelf ook maken! De bovenste heb ik gevuld met piepschuimballetjes en de onderste heb ik kleiner uitgeprint (4 op 1 pagina).



De trui blijkt toch een beetje een auto project te zijn. Het lijf is inmiddels helemaal af en ik ben al gestart met de mouw. 


Ik heb hem nog niet geprobeerd, maar ik denk eigenlijk dat hij nu al gaat passen terwijl ik hem eigenlijk een maatje kleiner had gemaakt :P.  


En nog meer projecten voor de beurs en de webshop. De Halloweenkussens zijn inmiddels af. Ik wil nog even wachten en het patroon afmaken en misschien een tafelloper, maar dan schrijf ik er een apart blogje over.



Fijne Maandag! 

-XOXO-

Geen opmerkingen:

Een reactie posten